Jeg har begynt Ã¥ pakke bort jula….

I sta ribbet jeg juletreet for julepynt, og brettet det godt sammen…..  Ble så irritert på kattene i går, som ikke ville la det stå i fred at jeg bestemte meg for å pakke det bort for denne gangen.  De har stort sett vært snille med treet i år, men selvsagt har de smakt litt på det og på glitteret. I utgangspunktet hadde jeg tenkt at det skulle stå til 13 dagen, men etter i går fant jeg ut at NEI dette gidder jeg ikke. Resten av pynten står til slutten av uka, så pakker jeg bort det oxo.

Det er siste dag i juleferien i dag, og i morgen er det tilbake på jobben igjen.  Jeg hater alltid siste dag i ferien, da blir jeg deppa over at alle feriedagene er over.  Da tenker jeg at det hadde vært deilig å skru tiden tilbake til lille julaften, he he…
Nei da, jeg vil egentlig ha jula om igjen….  Nå er vi på toppen av bakken, og det går fort utfor mot våren og sommeren :o)

2 kommentarer
    1. Kjenner godt til pusekatter i juletreet.. thii.. vi gadd ikke ta fram tre i år, og eg kasta ut jula i går, nå er det kun kjøkkengardinene som henger igjen, hehe .. tenkte eg skulle kjøpe nye gardiner der så da venter eg med og ta ned julegardinene til det skjer.. hehe
      Bare si ifra om det skulle dukke opp et lik eller to i lasten, føler eg har dreisen på sånne oppklaringsgreier nå.. hehehe
      Ha en fin kveld videre

    2. allis: Jeg var litt i tvil om jeg skulle ta det frem jeg oxo, men det var bare nå de siste dagene det ikke har fått stå i fred. Kanskje pusene ville bli kvitt det, he he!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg