Nei, så vanskelig det var!!!!

Ikke veit jeg når jeg sovnet i natt, men sist gang jeg så på klokka var den 03:45.  Jeg kjenner nå at hodet ikke er helt på plass, og kommer vel ikke til å bli det heller, he he!!!  Hele juleferien har jeg sittet oppe til langt ut i de seine nattetimer, og sovet til jeg våknet av meg selv…. Det er jo selvfølgelig en veldig dumt av meg å snu døgnet på den måten, og jeg får det jo igjen når hverdagen begynner….som i dag!!!

Det var så tomt å rart å komme inn på kontoret til morran i dag, for TERJE VAR DER IKKE, og han kommer ikke tilbake heller. Han hadde sendt meg en personlig mail som nettopp leste, og da fikk jeg tårer i øynene, snuuuufs!! Selv om vi kommer til å opprettholde kontakten privat, blir det jo ikke helt det samme.  Jeg er jo vant med at han sitter rett bak meg……  Karianne syntes det er like trist og leit hun oxo.

Jeg sleit litt med å huske passordet på PC’n, men heldigvis gikk det på siste forsøket, puh!!  Nesten hver eneste ferie jeg har så glemmer jeg det, og må ringe brukerstøtte for å få en midlertidig til å logge meg inn.  Alt går jo på data hos oss nå, så jeg får ikke koblet meg på telefonsystemet engang uten å gå inn på PC’n.

Det ser ut til å bli en fin dag i dag, blå himmel og – 4 til – 5C.

1 kommentar
    1. Hallo;-)) Ja den der med og snu døgnet kjenner eg godt til og.. hihi ,ikke lett og sovne til rett tid når ferien er over, du får holde ut i dag og ikke lure deg til en liten middagskvil når den tid kommer , så skal du se at du sovner når kvelden kommer;-))
      Det er alltid trist når noen mangler på jobben, da er det godt og vite at kontakten ikke forsvinner helt;-)
      Ha en flott dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg