Bursdagsfeiring og skøyteoppvisning

Endelig fikk jeg bildene som Terje tok da jeg feiret bursdagen min på jobben, samt når vi var i Spikersuppa og gikk på skøyter.  Karianne blir vel ikke helt fornøyd, men men….. he he!!

Sånn kom Karianne inn, på rulleskøyter:

Jeg fikk gavekort på 1.000,- av kollegene, ikke dårlig:

Det tok litt tid å snøre opp, og så igjen skøytene:

Her står isprinsessene klare:

Så starter showet: 

Filmene Terje tok ut legger jeg ikke ut, dels for at jeg var så innmari krøkkete på isen og av respekt for Karianne som ikke ville ha syntes at det var så kjekt.  Konklusjonen er at i allefall jeg trenger å øve masse, for at standarden skal bli på et nivå som kan vises frem, he he he!!!

4 kommentarer
    1. Gratulerer med overstått bursdag – og det var rundt år skjønner jeg av bloggen som nå viser 50!!
      Fine bilder, og du står nå oppreist på skøytene da. Det er mer enn jeg klarer, og ikke har jeg tenkt å prøve flere ganger heller.

    2. Utrulig koselig innlegg;-)) Skjønner godt at smilet ikke var langt unna;-) Er helt imponert over skøytegåing!! det er nesten så eg har lyst til og trygle deg om og vise en liten videosnutt.. thihi..
      Ha en fortsatt fin kveld videre

    3. Mojita og Georgine: Takk for bursdagshilsen :o)
      Allis: Hadde videosnuttene bare vært av meg, så hadde jeg ingen betenkligheter med å vise hvor utrolig dårlig jeg var, men jeg jeg syntes at jeg må respektere Kariannes ønske om ikke å gjøre det. Kan jo hende jeg prøver meg igjen vøttø, og da får vi se…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg