Kong vinter gir seg ikke sÃ¥ lett….

Da jeg våknet til morran i dag var det så stille….., og da jeg dro opp gardina skjønte jeg jo hvorfor. Det hadde kommet en haug med snø i natt.  Jammen godt jeg kjøpte meg nye vinterstøvler i går…  Første dagen i dag hvor jeg har kommet på jobb med tørre og varme føtter :o)

Sånn så det ut da jeg kom ut på trappa….

Det var nesten sånn at jeg styrtet ned i kjelleren og hentet stubb-skiene mine, da hadde jeg kommet raskt og greit ned til t-banen.  Brukte de ofte da jeg gikk på Østenesjø Skole for mange år siden.  Det var ikke blitt brøytet til morran så det var ganske lurvete å gå nedover, følte at jeg sklei oppå snøen.

Nå venter tilbudene mine, så det er bare å sette i gang så jeg blir ferdig en gang i dag.

Ha fortsatt god dag, om det snør eller regner der du er :o)

4 kommentarer
    1. He he, jeg angrer nesten pÃ¥ at jeg ikke tok stub-skiene, for jeg kunne godt ha trengt dem her nede i byen oxo hvor gatene er lurvete av snø…. Snart pÃ¥ tide Ã¥ gÃ¥ hjem og lage engler i snøen, kanskje!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg