Vinterbilder pÃ¥ ettermiddagen…..

Det var så kozelig med all snøen som var kommet, så jeg måtte jo knipse noen bilder av det med mobilen på veg hjem fra jobben. Når jeg så lysene på trærne omkring fikk jeg nesten litt julestemning i kroppen, men bare en kort stund :o)

Vinja satt i vindu å så etter mammen sin…. Lekkert bilde ikke sant, hun ser jo helt psycho ut der hun sitter med de grønne øynene

Jeg hadde egentlig tenkt til å rydde bort julepynten i kveld, men jeg ble så giddasløs etter at jeg kom hjem at det utsettes til i morgen i stedet. Det er ikke så overfylt med pynt her, så det går i grunnen ganske raskt å pakke sammen å bære på loftet.

Gleder meg til i morgen, da skal Karianne, Siv Camilla, Terje og jeg på Rise Bowl å spise lunch. Det er en thai-restaurant, og jeg har ikke vært der før. Terje har det, og han fortalte om den gode maten de har der i går kveld. Gøy å prøve noe nytt!!!

4 kommentarer
    1. Inger J: Takk for det :o) Her oppe hvor jeg bor er snøen hvit og fin, men nede i Oslo gryta er den grå og ekkel. Kjenner at øyelokkene er trange, så jeg tror ikke det blir lenge til jeg tar kvelden. Ha en god natt du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg