Per Oscarsson R.I.P.

Denne uka kom den endelig meldingen, det var Per Oscarsson og kona Kia som ble funnet i det nedbrendte huset. Jeg kan ikke helt finne de rette ordene for hvor trist jeg syntes det er. Fra jeg var barn å så han for første gang, da han kledte av seg omtrent alle klærne i Hylands Hörna, har jeg vært fasinert av denne mannen. Han var en fantastisk skuespiller.

Per Oscarsson en hedersmann er nå død, brant inne sammen med sin kone!<br/> thumbnail

Tidligere i kveld viste Svensk TV2 et interju fra 1998, hvor han snakket om det å være skuespiller, far, ektemann og bror. Det var et sterkt interju, og jeg klarte ikke å holde tårene borte.., ikke nå heller!! Under programmet ble han spurt om det var noe han var riktig stolt av, og da tok han frem filmen, Kan du vissla Johanna. Der syntes han selv at han var virkelig god, og den filmen er en av mine favoritter oxo. 

Det er trist når noen man er glad i eller beundrer dør, men det blir verre når det skjer på en sånn brutal måte.  Jeg håper bare at de begge var borte når flammene nådde dem, sånn at de ikke merket noe…….. R.I.P.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg