NÃ¥ er det bare kaffeservicet igjen….

I går bar jeg opp all julepynten på loftet, og tok ned julegardiner….  i dag skal jeg sette julekaffeservicet mitt på øverste hylle i kjøkkenskapet, så er jeg definitivt ferdig med jula for denne gangen.  Tidligere år har jeg måtte gå 4 og 5 ganger 5 etasjer opp til loftet med alle eskene mine, men i år ble det bare 2…. det var tungt puh alikevel.

Det har snødd ganske bra de siste dagene, så nå er alt dekket av et passelig tjukt teppe med snø. I dag har vi fått litt varmegrader, og jeg kan se at snøen glir av grantrerne.  Bare det nå ikke fortsetter, da blir det bare holke og ikke så veldig festlig å komme seg på jobb om morningen.  Det er bare nedoverbakke….

Vinja syntes det var godt å legge seg på PC’n i går kveld…  Jeg hadde akkurat slått den av sånn at den varm og god. Hun kom rett fra senga mi, og var ikke helt våken…. tok bare noen sekunder så sovnet hun igjen.  Jeg hadde egentlig tenkt å legge fra meg PC’n men hadde ikke hjerte til å vekke henne igjen…. nedenfor er det like før hun sovnet.

Jeg har et spisebord med 6 stoler som jeg skal prøve å få solgt på finn.no. Har aldrig prøvd å legge ut noe der, men nå skal jeg prøve.  Bordet er fra 50-tallet m/2 innleggsplater, men bordplaten er ikke så fin. Stolene har originaltrekket på. Jeg har egentlig et buffè til, men den har jeg tenkt til å beholde litt til.

Ha en fortsatt god søndag :o)

5 kommentarer
    1. Heisann
      Skal si du er effektiv i ryddingen din.
      Men det blir koselig når man har fått det slik man vil og kan sette seg ned og senke skuldrene:)
      Ønsker deg en fin dag:)

    2. Inger J: Når jeg først setter i gang, er jeg ganske effektiv!!! Nå har jeg definitivt senket skuldrene, og slappe av resten av kvelden. Ha en fortsatt fin ettermiddag og kvel!!

    3. ai ai ai!!! Flinka!!! Det er bare sÃ¥ herlig og fÃ¥ rydde vekk julegreiene… Eg har gardinenen hengende igjen.. thii.. Har bestillt meg nye og hÃ¥per at de dukker opp snart.. hihi , for julegardinene blir hengende til eg fÃ¥r de nye.. hihi ..
      Fine bilder;-)) Klart fine pusen må få sove på pc`n.. hehehe .. mine hadde krig i stua i natt, de veltet fruktfat og sjokoladeskåler så alt skvatt her .. hehehe .. måtte opp og kjefte på de, det var to syndere som skamfullt for og gjemte seg under sofaen når eg kom heseblesende ut i stua..
      Ha en fin fin kveld videre

    4. allis: He he, det er rart med disse pusene nÃ¥r de har gjort noe galt. Den som har gjort ugang er ikke se nÃ¥r man kommer til “ulykkesplassen” Eller sÃ¥ som Ronja, hun gjemmer seg under bordet…., men jeg skjønner jo lunta, he he!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg