MÃ¥tte være hjemme i dag oxo, atsjoooooooooooo…!!!

Før jeg gikk å la meg i går satte jeg klokka til å ringe tidlig, for jeg hadde håp om at jeg skulle orke å gå på jobben. Jeg orket omtrent ikke å løfte hode fra puta, så jeg slo av alarmen og sov et par timer til.  Etter å ha ringt på jobben for å si fra at jeg dessverre, fortsatt var dårlig, la jeg meg til å sove igjen for å bli kvitt den dundrende hodepinen jeg hadde.

Når jeg våknet igjen var hodepinen borte, men formen var ikke helt på topp så en Ibumetin måtte til for at jeg skulle komme meg ut av senga. Nå har jeg satt meg godt tilrett i godstolen foran tv’n, og der har jeg tenkt til å bli en stund.

Vinja er ekstra rampete i dag, og hører ikke etter…..  i sta var hun på god vei oppover stuegardinen min. Jeg ropte ut til henne å hun forsvant som som et lyn, men like raskt var hun tilbake igjen.  Nå har hun klart å få med søsteren sin, og de løper etter hverandre…. gjemmer seg bak gardinen for så å løpe etter hverandre igjen.   Det er greit å gjemme seg bak dem, men ikke klatre i dem.  Lange puseklør ødelegger så mye.

Da jeg sto opp kom vaktmester Lars forbi med en stor kveil med skjøteledning…  Han hadde koblet ut lysene i trærne utenfor, noe jeg syntes er litt tidlig. Styret har vel tatt en beslutning på at de skal fjernes nå!!!

Ute er det fortsatt varmgrader, og det som kommer dalende nå er mer regn enn snø.  Fortsetter det sånn noen dager blir det ikke mye snø igjen… Jeg lengter etter våren og sommerskoene mine, men syntes nok at det er litt tidlig at snøen skal forsvinne. Vel, det gjør den nok ikke, og mer kommer det nok. Kaldere blir det nok oxo, det er jo tross alt januar måned bare!!!

Siden jeg nå ikke orker å gjøre så mye her jeg sitter, skal jeg ta frem å gjøre et forsøk på å hekle litt. Kjøpte garn før jul til et et teppe til stua.  Det blir masse små firkanter i hvit, 3 gråfarger og sort. Jeg har heklet mye før om årene fra duker til gardkapper, men et teppe har jeg har jeg aldrig forsøkt meg på….

Ha en fortsat god dag :o)

2 kommentarer
    1. Halla;-))
      Så kjedelig at du fortsatt ikke er i form.. når det er sånn så er det bare og holde seg under dyna ..
      Ja disse kattepøblane kjenner eg godt til.. har to stk nå som har fått det for seg og leike sisten på nattestid.. så nå ligger de an til og bli sperret inne på vaskerommet om natten.. hehehe..
      Vær glad for at det regner… helsikens snøøø .. det regner her og innimellom snøfallet , men ikke nok til at snøen forsvinner.. grrrr… det blir visst bare mere og mere snøøø…
      Ha en flott inne dag videre og masse god bedring;-))

    2. allis:
      Tusen takk :o) Jeg har surret meg inn i fleezepleddet, og ser pÃ¥ Oprah… noe jeg vanligvis ikke fÃ¥r sjangsen til.

      Det er jo egentlig godt at pusene er aktive, da er de friske :o) Heldigvis varer ikke disse utbruddene sÃ¥ lenge, like fort som de starter slutter de…., og sÃ¥ mÃ¥ de legge seg ned Ã¥ sove litt :o)

      Ha en fin dag du oxo!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg