…..pÃ¥ tide Ã¥ zzzzzzove!!!

Nå har jeg sitti å chatte med Terje på FB i en times tid, og fått formaninger om at jeg nok burde være hjemme fra jobben i morgen oxo….  Vel, akkurat det får jeg se når klokka ringer i morgen, om hvordan formen min er da.  Det har blitt en vane at Terje og jeg skravler på FB før vi legger oss. Når vi jobbet sammen hadde vi kaffepause kl 15, men nå har vi flyttet den til kvelden/natten i stedet :o)  noe som oxo er veldig kozelig.

Han fortalte at han hadde prata med KAJ i dag, og de hadde snakket om å gå ut på lunch på torsdagen.  Jeg foreslo at vi oxo kunne gå ut etter at KAJ og jeg er ferdig på jobben, for en matbit og noe godt å drikke… det ville han gjerne.  De hadde ikke snakket om hvor de skulle gå på torsdag, men kanskje Rice Bowl er et alternativ denne gangen oxo. Må bare sjekke at de har åpnet rundt lunch tider.

Kjenner at kroppen og hode mitt trenger å vile seg litt, så nå blir det zzzzzzzzzzzzzzz på meg noen timer!!!

GOD NATT!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg