Formen har blitt oppgradert et par hakk….

I dag var det ikke noe verre å stå opp av senga enn på vanlige dager….  Forkjølelsen er hjertelig tilstede, men kroppen fungerer nå som normalt igjen…heldigvis. Jeg har ikke lenger følelsen av å sitte ved siden av å se på megselv jobbe!!

På veg hjem i går tenkte jeg at jeg skulle dra innom dyrebutikken på Oppsal, og kjøpe det klorestativet til kattene som jeg har sett på siden før jul.  Jeg hadde jo noen gavekort jeg kunne bruke, men det ble skikkelig bråstopp gitt.  Uansett hva vi gjorde fikk vi opp melding om at kortet var ugyldig…  Hun i butikken ble etterhvert veldig frustrert, for hun har hatt en del problemer med terminalen sin.  Hun skulle ringe selskapet og spørre om hva som var årsaken i løpet av dagen i dag. Jeg må på Oppsal uansett i dag for å hente noe på postkontoret, så det går greit.

I lunchen i dag var det først meningen at KAJ, Terje og jeg skulle spise lunch sammen, men så ble KAJ innkalt på møte kl 12, så da ble det ikke noe av, men nå er møtet flyttet til en annen dag så nå kan hun alikevel.  Vi får prøve å få tak i Terje for å høre om han er ledig til lunch med damene!!!  Håper det :o)

3 kommentarer
    1. Tusen takk for koselig kommentar. Begynner å komme i bloggmodus igjen nå, og ideene kommer fortere enn jeg greier å tenke. Håper du har en flott dag, og at helsa bare blir bedre og bedre.
      -klem-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg