Ikke lett Ã¥ selge bord og 6 stoler fra 50-tallet…..

For noen dager siden tenkte jeg at jeg skulle prøve å legge ut bilder på finn.no, av spisebordet mitt med 6 stoler. Jeg hadde ikke direkte forventet at folk skulle ringe meg ned, men det har ikke vært noen interesse i det hele tatt. Vel, det var ei som sendte meg en melding og spurte om det var solgt, men det ble ikke til noe.

Skulle ønske at jeg hadde plass til det, men det har jeg ikke….  I tillegg blir det aldrig brukt, vel ikke av mennesker i allefall. Kattene pleier å ligge oppå det å sove.

Mamma og pappa kjøpte bordet og stolene da de fikk sin første leilighet tidlig på 50-tallet. Stolene har fortsatt originaltrekk, som har holdt seg ganske bra.  Fetteren min fikk dem av foreldrene mine på 80-tallet engang, og så fikk vi det tilbake igjen for noen år siden.  Jeg har ikke satt noen pris på det, folk får gi meg et bud….

Er det noen her som er interessert, eller som vet om noen som kan være det????

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg