Oppsummering av nest siste dag før jeg skal zzzzzzove…!!

Fallen Princess

Det er godt å kjenne at kroppen har begynt å fungere som den skal igjen. Nå er det bare nesa igjen som fortsatt er ganske tett, men det kan jeg leve med noen dager til…..

I morgen begynner fotomessa på Lillestrøm, og jeg har tenkt meg dit sammen med Anne.  Canon tar i mot kamra for rens, og jeg har derfor tenkt å ta med mitt.  Jeg har hatt det i noen år, og det har aldrig blitt renset før.  Jeg må huske på å ringe Anne i morgen for å avtale når vi skal være der.  Det er endel minikurs og foredrag som er oki å få med seg.

Lunchen i dag med KAJ og Terje var så koz….  Vi endte opp med å gå på kafeen på Gunnerius hvor de har god mat og kaffelatte.  Vi har vært der noen ganger når vi ikke syntes at vi har hatt tid til å gå på Santinos. Når jeg ringte Terje rett etter 11 så hadde han nok ikke stått opp enda, skikkelig grøtete i stemmen :o)  Det var ikke nei i hans munn når jeg spurte om han ville være med….

Jeg stakk innom dyrebutikken for å høre om hun hadde fått svar på problemene vedrørende gavekortet mitt…  Hun var ganske irritert, for hun hadde først sittet i 45 minutter å ventet på å komme igjennom før hun ble sendt viderer for vedkommende ikke kunne svar. Deretter ble hun sittende i nye 25 minutter før hun på nytt fikk vite at, nei det der var de ikke sikker på…. men de skulle undersøke å ringe henne tilbake!!!   Det er jo som å prøve å komme igjennom på kundesenteret hos GET, nesten umulig!!

Nå tenker jeg at PC’n skal få hvile noen timer…… Kjenner at det ikke bare er den som trenger å hvile!! 

Godt natt!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg