Sovemorgen…..

Jeg har virkelig sovet lenge i dag…., sto ikke opp før kl 10:30.  Det var virkelig deilig å ligge lenge i senga å sløve.  Kroppen var nok ikke helt på topp da jeg begynte å jobbe, for jeg var så sliten da jeg kom hjem at jeg bare sank i godstolen å der ble jeg.

Det var ikke bare jeg som var trøtt i går….  Vinja hoppet opp i fanget mitt og la seg godt tilrette. Der strakte hun seg i hele sin lengde, og sovna. Jeg måtte ikke ta på henne, da dytta hun vekk hånda mi med en gang. Nei hun skulle bare ligge å sove uten noe styr, og det fikk hun jo så klart ♥

I går stakk jeg en rask tur ut i lunchen og kjøpte ny mat og vannskål til kattene….   Den er samme sorten som denne under her, bare at den rød. Kostet 175,- og jeg kunne godt tenke meg en til som de kan ha til våtfor.  Per i dag deler de tørrfor og vannskål, mens våtfor har de vær sin.  Vi får se om jeg skaffer en til over helgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg