I dag var det holke ute….

Det var så vidt jeg klarte å stavre meg fra inngangsdøra og ned i gata på morran i dag….  Gården så ut som en skøytebane, og beina sklei i alle rettninger… snakk om Bambi på isen!!!  Vaktmesteren holdt på å skrape isen, men han hadde jo ikke kommet dit hvor jeg skulle gå.

Nede i gata var ikke fortauene serlig bedre, men jeg hoppa ut i gata når det ikke kom noen biler.  Det var godt at jeg gikk 5 minutter før jeg pleier for å rekke banen, for jeg brukte lang tid på å ikke dette på vei nedover, he he!!
Skulle hatt både brådder og ispigger, så hadde det nok gått mye bedre tenker jeg.

(Bilde har jeg lånt av yr.no)

Vi går i møte en uke med 1 årsverk mindre pga sykemelding, og det kommer vi til å merke. Da er det bare å brette opp ermene og gjøre en ekstra innsats, sånn at arbeidsmengden ikke vokser oss over hode totalt.

Håper dere alle får en fin mandag :o)

8 kommentarer
    1. Og det så glatt ut. I Asker er det fortsatt litt vått på veiene for det er bare 0 grader, men anter at det blir såpeglatt ut mot ettermiddagen når det fryser på.

    2. Jeg blir som ei gammel kjerring pÃ¥ glatta! Hater det. Stavrer bortover og føler meg sååå usikker. HÃ¥per virkelig de fÃ¥r strødd alle smÃ¥veier og Ã¥pne plasser i løpet av dagen…

    3. Ã…fff .. ja nÃ¥ er det bare og staure seg forsiktig rundt omkring .. det er helt forJæ…. men kanskje vi nÃ¥ blir kvitt isholka.. krysser fingrene for det..
      Ha en flott dag videre

    4. harmonica: Sånn er det her oxo, jeg blir 30 år eldre med en gang det blir is på fortauet.. Håper vaktmesteren har brukt rikelig med singel i gårn oxo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg