Slapp å ta T-banen alene i dag :o)

I dag hadde jeg følge med t-baneveninnen :o) som det er veldig hyggelig å prate med.  Vi kjenner egentlig ikke hverandre annet enn at vi har tatt banen sammen noen ganger. Noe som startet i fjor vinter da banen ikke kom når den skulle.  Alltid hyggelig å ha noen å prate med, da går turen ned så mye raskere.

For de som kjenner meg, så er det ikke en hemmelighet at jeg hater å ta t-banen. Jeg har klaustrofobi, som noen ganger er så ille at jeg har store problemer med å stå på banen hele vein ned til byen.  Ved flere anledninger har jeg måtte gå av banen for å trekke litt luft, før jeg tar neste bane videre.  Innmari pesete…., men det har i grunnen gått ganske greit den siste tiden.

Det var et par kuldegrader til morran i dag, så jeg var veldig spent på om jeg måtte skli meg nedover…. Derfor gikk jeg 10 min før jeg egentlig trengte.  Det var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd. Litt glatt på enkelte partier, men det var ikke så ille at jeg måtte vippe ut broddene på støvlene, he he!!

Det blir en hektisk dag ser det ut til….   Ha en riktig fin dag!!

4 kommentarer
    1. Heisan og god formiddag;-))
      Åff kan bare tenke meg åssen du har det på T bana om du strever med klaus!! Kan jo bare tenke meg åssen det er..
      Kjekt og ha noen og skravle med når en alikevel sitter der på vei til jobben.
      Ha en flott dag videre;-)) Ja må vel snart krype til korset og kjøpe meg brodder eg og.. thiii..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg