Hvor ble timene av????????????

Omtrent med det samme jeg kom på jobben i dag, logget jeg meg inn på bloggen for å skrive noen ord…. 

Kaoset startet med en gang, men telefoner som har kimt i et sett og mailer som må svares på helst i går.  Jeg kjenner at det suser i hodet mitt akkurat nå…, sånn var det i går oxo.  Da orket jeg ikke å se på PC’n engang når jeg kom hjem fra jobben…!!!

Det er intet nytt under solen når det gjelder fingerene mine. De ser fortsatt ut som om de har blitt solbrent…  Jeg klipper av tørr hud til den store gullmedaljen.  Det var nok et litt større utbrudd enn jeg først trodde, for normalt ville jeg ha sett en viss forbedring til i dag… men NEI ikke denne gangen.  Ikke noe annet å gjøre enn å smøre på det, he he.

De to siste dagene har jeg oxo hatt følge med t-banevenninnen til byen, og turen har gått mye fortere enn den pleier. Alltid hyggelig å ha noen å skravle med…..  faren er jo at jeg prater henne helt i senk stakkars, med tanke på at jeg har MUNNDIARE.  En lidelse jeg nok er født med :o) Regner med at hun leser dette, og da må jeg bare oppfordre til å be meg holde munn, hehe!!

Hadde håpet at jeg kunne stikke innom dyrebutikken og handle på gavekortet mitt i dag, men det er desverre ikke så enkelt.  Som jeg forsto det må hele senteret meldes opp til å godta Visa gavekort, enkeltforettninger kan ikke gjøre det.  Trenger å fylle opp med våtfòr og tørrfòr til kattene + kattesand, men jeg får heller dra ned på Alna senteret med bilen…. blir for tungt å bære på alt det der…  Jeg bor jo ikke direkte ved siden t-bane eller bussholdeplass.

Det er min tur til å være fadder for vikaren våres i dag, og hun har vært skikkelig produktiv i dag….  Vi kan se på tavla at det har blitt en drastisk nedgang i saker etter at hun kom, og det er så bra.  Jenta er virkelig flink, og tar ting veldig lett.

Må kanskje være litt produktiv selv oxo en stund til….  har ikke hatt lunch i dag, rakk det bare ikke.  Derfor tok jeg heller å stengte telefonen noen minutter, hentet en kopp kaffe å blogget litt.  Jeg trengte å fylle opp energien min igjen, følte at den var helt på bånn i sta…. Men nu börjar det ordna up sig!!!

Ha en fortsatt fin dag :o)

5 kommentarer
    1. Timene fløy forbi her i sør også .. selv om jeg ikke engang har vært på jobb. Tid for middag her og etterpå skal jeg ut på tur. Håper å få tatt noen bilder akkurat idet det begynner å mørkene. Ha en fortsatt fin dag. :o)

    2. Åååh koselig innlegg;-)) Timene flyger.. Kjekt med gode kollegaer på jobben;-)
      Stakkars deg med denne eksemen.. off.. det ser ikke godt ut, håper du er bedre nå, smørre deg masse og ta på plasthansker.. thii..
      Ha en fin dag videre

    3. Haha, ingen fare. Jeg lider jo også av munndiare. I morgen skal jeg faktisk en holdeplass lenger, men du er kanskje tidligere ut siden det er fræddan?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg