Armene bare ble lenger og lenger….

Jeg fikk tak i alt jeg skulle ha i lunchen, og enda litt til….  Til min store glede fikk jeg kjøpt Happy Time bodylotion hos Vita, som jeg har forsøkt å få tak i så lenge.  De hadde bare 2 flasker igjen, og de ble jammen mine. Siden jeg hadde mer enn nok penger igjen på gavekortet fikk kunne jeg kjøpe alt jeg trengte…  Nå er jeg ikke så dyr i drift når det gjelder make up, kremer ol, bra for bankboka det :o)

Like før jeg skulle gå hjem kom en kollega inn å spurte om jeg likte remulade, og forskjellige sauser.., noe jeg svarte ja på. Da kom hun inn med en stor pose med masse godiser jeg fikk.  Det var en stor pose med remulade, en liten, 2 poser Hollandaise saus, 2 poser Bernèsaus, 1 flaske hamburger dressing, 1 flaske hvitløks dressen, 1 flaske brun og 1 flaske hvit kebab saus. Det var jo bare skittungt å bære på….

Jeg hadde planer om å ta banen til Oppsal, storhandle og så ta bussen derfra og hjem. Den stopper rett nede i gata, og det ville ikke blitt så langt å bære varene. Jeg rakk ikke banen, og gadd rett å slett ikke stå å vente på neste…  Tok første og beste bane til Helsfyr og tok 76X bussen til toppen, for å handle på Rema.  Jeg fikk ikke handla like mye som jeg hadde tenkt, for jeg orket ikke å bære så mye den lange veien.

Her ligger Ronja rett ut på kjøkkengolvet å prøver å finne ut hvordan hun kunne velte mat/vannkoppen, noe hun selvsagt klarte etter å studert koppen for en stund. Smart dame :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg