Gooooood morning…..!!!!

Nå har jeg akkurat våknet etter en skikkelig god natt søvn, og første gang på iallefall 6 dager føler jeg meg utvilt. Stiv i nakken og litt hodepine har jeg, men det er ikke så merkelig etter at jeg bar så tungt på veg hjem fra jobben i går. Det pleier som regel å bli bedre når jeg begynner å røre på meg.

Fingrene min har faktisk ikke blitt noe bedre, huden flasser fortsatt å jeg sitter klar med saksa og klipper :o)

Ute er det en fin vinterdag, litt disig men blå himmel og det ser ut til at sola skal komme på en aldrig så liten visitt oxo. Det er ikke så veldig kaldt – 2C. Det er ikke til å unngå at det har snudd, for nå er det ikke blitt ordentlig mørkt når jeg går fra jobben. Når det har begynt så går det ganske fort, og jeg gleder meg virkelig til at det er lyst både når jeg går og kommer.  Man blir inspirert til å gå ut en tur etter jobb……, for jeg må innrømme at jeg syntes ikke det er noe koz å gå tur på ettermiddagen i bekmørket.

I kveld er det ny runde i MGP-sirkuset, og jeg håper som jeg gjør hver gang at en råbra låt skal komme……..  Vi fer sjå!!!

Er vel på tide å få sparket i gang kroppen, men jeg må ha en kopp kaffe til… da tror jeg det går så mye bedre!!

Håper alle får en flott dag :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg