Legge seg tidlig, vel det gikk i vasken…..

Kattene gikk å la seg for lenge siden, og jeg hadde planer om å gjøre det samme…. men så skulle jeg bare, og dermed løp minuttene avgårde….  Jeg hadde ment at denne uka skulle jeg starte med å være utvilt når mandagen kom, men det kommer ikke til å skje nå, for det blir for få timer søvn!!!

Fikk ikke tak i faren min i dag, enda jeg prøvde å ringe han flere ganger…  Får prøve igjen i morgen!!

Felix, pusen til Anne gikk til angrep på skoene mine i går… etter at han forsøkte seg på tærne mine.  Når jeg i rettesatte han etter angrepet på tærne mine trodde han at jeg ville lekesloss med han, og han satte tennene i hånda mi. Det gjorde skikkelig vondt, men jeg fikk fort avverget at det gikk hull på huden…  Anne har mange arr etter at han har vært i aksjon.

Hjemme hos Anne og Sven Erik i går…. like før pizzaen var ferdig.

Nå tar damen kvelden, og ønsker de som fortsatt er våkne en riktig GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg