En lett tÃ¥ke har inntatt Oslo…

Da jeg gikk hjemmefra i dagmorges var det blå himmel og gnistrende vær, men nede i Oslogryta kom tåka sigende inn igjennom gatene. Det har ikke blitt noe mer av den per nå, men det virker grått og litt trist.  Kan se at sola gjerne vil stikke innom på en visitt.

Fingrene mine er nå snart ferdig med å skifte HAM, det flasser fortsatt litt…. men det har blitt betraktelig bedre.

Når denne uka er omme så har det forhåpentlig tilbake til normalen….  Det har vart veldig lenge denne gangen, og vært mer sårt enn det pleier.

Snart lunch, behøver ikke se på klokka… for det kjenner jeg på kroppen.  Jeg må en tur ut for å bl.a. kjøpe fòr til pusene, både tørt og vått for nå var det tomt i skapet igjen. Skal samtidig se om jeg kan få tak i noen nye vaskekluter, for de jeg har er ikke noe pene lenger. Tenkte at jeg skulle ta meg en tur innom Lucky Duck å kikke.

Ha en fortsatt fin dag :o)

2 kommentarer
    1. hobbyting: For meg er det en kombinasjon av flere ting, tror jeg. Det som oftes setter i gang et utbrudd er hvis jeg tar pÃ¥ bilen min, nÃ¥r den ikke er ren. Har vært hos flere hudleger uten at de klarer Ã¥ finne ut hva det er. Du fÃ¥r prøve kremen jeg bruker AgrOsan, som kjøpes hos helsekosten… den hjelper meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg