En slitsom uke er snart over…..

Om ca 6 timer er denne arbeidsuka over…, hvor ble den egentlig av?  Jeg har vært så sliten og uopplagt denne uka, så det skal bli godt å få et par dager å komme seg på igjen. Ikke det at jeg har tenkt å ligge på latsiden, men jeg slipper iallefall å sette alarmen til å ringe på morningen :o)

Kattene har rulla seg godt på gulvteppet mitt de siste dagene, og jeg må ta frem støvsugeren i ettermiddag for å finne igjen fargen på teppet.  Det er grønt med mønster, men til morran i dag var det for det meste grått…..  Burde ha vasket på badet oxo, vegger og tak altså… det andre, som gulv vask og toalett må jo tas.  Etter at kattene kom i hus, og toalettet deres står der inne syntes jeg det aldrig er rent på gulvet… jeg vasker og vasker!!!!

KAJ og jeg skal møte Terje etterpå til en lunch nede på Gunnerius.  Vi må passe på nå, for fra mandag av begynner han heldigvis å jobbe igjen… Da blir det dårlig med lunchavtaler, men vi kan jo heller møtes til middag å gjøre en helaften innimellom.  Sist gang vi satt nede på kafeèn, ble vi sittende rett ved inngangen til toalettet…. Det stinket desinfiseringsmiddel så vi holdt på tørne, så vi skal ikke gjøre samme feilen igjen. Den lukten gikk ikke så godt sammen med kyllingbaguetten og Latten :o)

Til morran når jeg våknet var det tjukk tåke ute, men innen jeg kom meg ut av døra så var himmelen blå og sola var i ferd med å stå opp.  Gradestokken viste – 11,6C så det var ganske friskt når jeg jogget ned til t-banen.

Ha en fantastisk dag alle sammen….. det har i allefall jeg tenkt til å ha :o)

3 kommentarer
    1. Ønsker deg en flott dag også og håper lunsjen smaker. Blir jo alltid litt ekstra vask når man har dyr i huset. Heldigvis har jeg en røytefri hund, men husker når vi hadde kanin i huset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg