iPad…ja eller nei??

Jeg har fått mulighet til å kjøpe iPad til en noe billigere penge igjennom klubben på jobben…. Det skal holdes en åpen dag for oss nå i februar, og jeg har så lyst…  Må gå litt i tenkeboksen før jeg bestemmer meg 100%.

Dagen i dag har gått med til å beregne tilbud som haster som bare den, og fly på møter.  Vi hadde vårt første sitte ned avdelingsmøte i dag siden mai måned.  Det er så IN nå å ha korte statusmøter hver morgen, og det er i grunnen greit det…. men innimellom har man behov for å sette seg ned å ha et lengre møte oxo.  Vi har sårt trengt det, og vi fikk gått igjennom noen viktige ting i dag.

Med en gang avdelingsmøtet var over stressa jeg over gata til Avdelingskontaktmøte i klubben. Det ble en times møte med informasjon om forhandlinger med selskapet.  Det var fortsatt noen uenigheter som skulle diskuteres, og bli enig om… Som regel må man gå noen runder før alt er på plass.

Jeg gikk hjem rett etter møtet var ferdig, og klarte å nå en bane som gikk rett før kl 16. Det betydde at det fortsatt var lyst ute når jeg kom hjem…, og det er det ikke ofte det er på denne tiden av året. Noe som ikke var fult så artig var at det snødde digre putevar, og jeg var klissvåt når jeg endelig kom hjem.  På t-banen sto det to jenter å pratet varmt om hvor fint det var at det snødde, jeg hadde mest lyst til å rope ut NEI, DET ER DET IKKE!!!

Gullklumpen har vært så rampete så rampete i dag, at jeg måtte bli skikkelig sinna på henne. Hun klorte på sofaen gang på gang, og så kom hun bort til meg for å få koz… noe hun selvfølgelig ikke fikk.  Når jeg ble sint på henne skjønte hun lunta tilslutt, og hoppa opp på klatrestativet å la seg til å sove.  Hun ble nok litt fornermet på meg, men det får ikke hjelpe… bare for at hun er nydelig, skjønn og helt hærlig :o) kan hun ikke få lov til å gjøre som hun vil… noen ordning må det være!!!

I kveld må jeg legge meg tidlig, sånn at jeg kommer meg opp tidlig i morgen… jeg har noen arbeidsoppgaver som må være ferdig før lunch. Da nytter det ikke å komme ramlende inn døra kl 09:00.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg