Blåholke…og Bambi på is…

Det var akkurat det jeg følte meg som, der jeg stavret meg ned alle bakkene til T-banen. Beina gikk både hit og dit!!!  Tilslutt var det ikke annet å gjøre enn å hoppe ut i gata, for å gå langs kanten..  Jeg kom meg helskinnet ned uten knall og fall, men noen festlige gymnastiske øvelser gjorde jeg nok på veien ned, he he…

På perrongen var det ikke det spor bedre….  Den heller vekk fra skinnegangen, og det var så glatt der at jeg sto rett opp og ned å sklei bakover.  Tilslutt endte det opp med at jeg stilte meg nede idumpa… Var ikke så lett å gå over perongen og inn på banen, for bena vill liksom den andre veien hele tiden.

Til T-bane veninnen:
Jeg håper du kom deg helskinnet til jobben, og de andre stedene du skulle i dag uten knall og fall.

Utover det var jo temperaturen ganske grei med + 0,6 C da jeg gikk.

På veg hjem skal jeg definitivt slå ut broddene, som er innfelt i støvlene. Akkurat det ble jeg spurt om til morran, om hvorfor jeg ikke hadde gjort…si det :o)

3 kommentarer
    1. offameg!!!! Ja denne isen er bare helt forJæv.. er så lei av snø og is nå at eg holder på og klikke.
      Bra du kom deg helskinnet fram.
      Ha en flott fredag og helg videre

    2. Uff og huff, det var så vidt!!! Jeg kjøpte faktisk BRODDER på vei hjem i dag!!! Men det er jo pokker ikke bare bare det heller når det er is og asfalt om hverandre hele gata bortetter. Kommer til å bli rimelig muskuløs i arma hvis en skal drive å ta de av og på for hvert tiende skritt 🙁
      Hehe, nå er det jaggu godt nedtellinga til våren har startet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg