Susperia nådde ikke helt fram :o/ i MGP.

Jeg håpa i det lengste at Susperia skulle komme til finalen i MGP, men desverre gikk det ikke. Kanskje ikke en typisk MGP-låt, men det er nå i allefall musikk etter min smak.  Syntes det var mye trist musikk dette året…..

Skjermbilde 2010 11 30 kl. 08.04.44 Susperia til Melodi Grand Prix 2011

Det ble Sie Gubba og The Lucky Bullets som gikk videre til finalen… 

For noen år siden syntes jeg at MGP var noe gørrkjedelig greier som jeg ikke gadd å se på.  Nå har det blitt skikkelig fest ut av det, selv om jeg ikke akkurat syntes at låtene var etter min smak dette året.  Sånn er det jo bare noen ganger. Anne og jeg pratet om at vi skulle skaffe oss billetter til finalen her i Oslo, men det blir ikke no av alikevel. Får heller gjøre noe ekstra her hjemme i stedet.

Ser du MGP eller syntes du det er kjedelig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg