Selvsagt mÃ¥tte jeg forsove meg…..

Alle store planer om å klare å være på jobb tidlig i dag, falt i vasken da jeg klarte å forsove meg i dag.  Om jeg hadde glemt å sette alarmen eller jeg har slått den av å sovnet igjen, vet jeg ikke!!!

Bråvoknet 45 minutter senere enn jeg skulle, og bare stormet inn i dusjen..  Hadde det ikke vært for at jeg bare måtte vaske håret, ja så ville det ikke vært så farlig.  Desverre var det i en status som ikke lot seg style i det hele tatt.  Håret ble vasket, men jeg måtte bare droppe å føne det, og det ser ut deretter. T-banevenninnen kommenterte det sånn at det var stylet rufsete, he he…!  Nå ja, de fleste jeg møter ute på gaten kjenner meg ikke, og vil jeg mest sannsynlig aldrig møte igjen.  Kollegene, tja… de får bare ta meg som jeg er!!!

Dagens andre møte er allerede avviklet, og lunchen står snart for døren….  Dette blir nok en dag hvor man ikke får gjort alt man kanskje hadde på planen. Jeg lar meg ikke stresse av det, og lever etter prinsippet at jeg får bare tatt en sak av gangen.

Ha en fortsatt fin dag :o)

1 kommentar
    1. Åååffff sånne dager er bare helt jojo!!! Kjedelig start på dagen, men det viktigaste er og ta det med et smil;-))
      Ha en flott dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg