Ã…, snøen den laver ned….igjen!!

Har hatt mer enn nok å gjøre på jobben i dag, og har ikke hatt tid til å se ut…………før nå!!!  Utenfor vinduene mine så laver snøen ned, ikke noe jeg er spesielt happy for. Snøfillene begynner å bli som putevar, så dette kommer nok til å legge seg oppå isen ser det ut til.

Snakket med faren min i går, og han satt med det ene benet på en krakk. I forrige uke hadde han gått over ende på glattisen og brukket et ben inne i foten.  Han skal til sjukehuset igjen på onsdag for å ta bilde, for å se om det hadde begynte å gro ordentlig.  Får krysse fingrene for det, sånn at han slipper å måtte knekke opp, skrekk og gru.

Jeg hadde håpet at jeg skulle kunne ta i bruk lånet mitt i dag, men de hadde ikke fått orden på det i nettbanken enda. Så jeg sendte dem en melding tidligere i dag for å høre når de kunne være klare.  Da hadde ikke depoet mottatt papirene mine enda, men de regnet alikevel med at det skulle være klart i morgen….. håper det!!!

På tide å snu nesen hjemover igjen…..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg