Mye snø og katter pÃ¥ farten…

Når jeg gikk fra jobben ned i Oslo sentrum snødde det noe helt vanvittig, men det var bare vått i gatene.  Når jeg satt på bussen oppover vokste snømengden mer og mer, og på en av de siste stoppestedene hadde bussen problemer med å komme i gang igjen…  

Det snør fortsatt ganske bra ute, og fortsetter det sånn blir det en bra haug til morgen tidlig.

Når jeg kom hjem slang jeg paraplyen inn i dusjen for at den skulle renne av seg, og da var det et par puser som rask skulle undersøke hva det var for noe.  Til slutt måtte jeg fjerne den før de tok livet av stakkarn.

Vinja sitter å titter litt før hun går til verks…

Det er som regel Vinja som er den ivrigst til å undersøke alt nytt, mens Ronja sitter å kikker en stund før hun oxo setter i gang.

Tilslutt gadd ikke Ronja mere, hun planta seg oppe på toalettet å fulgte med på hva søsteren drev på med.

Nå har oxo jeg satt meg for kvelden sånn at jeg kan få med meg favorittprogrammene mine på tv.  Akkurat nå er det Ullared som må sees, he he.  Veninna mi Anne og jeg snakket om at vi hadde nok passet inn på et sånt program, ha ha!!  Når vi er i Sverige og handler prater vi høyt og gestikulerer sånn at andre glaner på oss….  Ikke det at vi bryr oss noe om det, nei da vi skravler bare videre høyt, vilt og hemningsløst :o)

På tide med en kopp kaffe…  Ha en fortsatt fin kveld :o)

5 kommentarer
    1. Tusen takk. Jeg er barnslig glad for den ;o)
      Har for en gangs skyld sett TV i kveld, bl a Ullared. Selv om jeg ikke er overivrig på grensehandel, så hadde jeg nok passet godt i programmet, jeg også. Jeg bryr meg (desverre) lite om hva andre sier om meg så lenge jeg ikke plager andre.
      NÃ¥ er det svensk krim som regjerer pÃ¥ TVn, sÃ¥ da fÃ¥r jeg vel bare fÃ¥ med meg slutten siden jeg sÃ¥ deler av første program forrige mandag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg