Pusene fikk nytt klorestativ, og matkopper…

Det var ikke bare jeg som fikk nytt i dag….  Når jeg først var i gang måtte det jo bli litt på pusetassene mine oxo. På veg hjem dro jeg innom dyrebutikken, og kjøpte det klorestativet jeg hadde sett på siden før jul.  Før jeg fikk det ut av esken var jentene er for å undersøke hva jeg kom trekkende med. Begge to lå oppå esken og klorte for å få den opp.

Når stativet var skrudd sammen fikk ikke Vinja en sjangse til å bruke det, for Ronja tok helt over…..

Jeg trengte oxo et par ekstra matkopper til dem, for de gamle er i metall å blir kjørt rundt hele kjøkkengulvet. Nå betalte jeg litt ekstra og fikk noen med gummilist, sånn at det ikke blir like lett å skyve dem omkring.

Ronja var så opptatt med å herje med klatrestativet at Vinja satt å koste seg med maten alene, til en forandring.

8 kommentarer
    1. Åååh så koselig for kattene. Ja de skjønner fort at de får nye ting i hus;-)) Stas det;-)) De er så nydelige.. vil bare kose med de;-)))
      Ha en flott dag videre;-)))

    2. sisselfish: Jeg skal kjøpe nytt klatrestativ som de kan ha ute på verandaen år det blir glasset inn, og da skal de få et sånt høyt fint et. Det kommer nok til å falle i smak tenker jeg. Da har de oversikten over det som skjer der ute.

    3. Allis: Hjerteknuserne til mammen sin det der :o) Ingenting er som å sitte i sofakroken med en pus eller to i armkroken å koze seg!!!

      I dag morges fikk Vinja endelig lov til Ã¥ leke med stativet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg