Ny telefon på meg i dag :o)

Jeg har hatt lyst på ny telefon ganske lenge, og i lunchen i dag stakk jeg ut en tur for å “kikke” litt.  Det ble selvfølgelig ikke bare med det…  Først var jeg i eplebutikken å så på iPhone…., ja den var fin men dyyyyr.  Syntes at det var litt mye penger å øse ut på en telefon.  Så gikk jeg over gata til Spaceworld for å se på Sonye Ericsson Xperia og Samsung Galaxy S.  Jeg endte opp med Samsung, dels for at ble billigere men oxo at den var mye lettere..


Jeg trodde at jeg kunne laste opp alle kontaktene mine fra minnebrikken, men det gikk ikke… Derfor må jeg bruke kvelden på å legge dem inn manuelt, for en gørr kjedelig jobb det er. Trodde ikke jeg hadde så mange på kontaktlista, men det var side opp og side ned gitt, puh!!  Måtte bare ta meg en aldrig så liten pause.

Det kommer vel til å ta noen dager til jeg har fått oversikt over alle nye duppeditter, som jeg helt sikkert ikke kommer til å bruke halvparten av :o)

Kroppen min vil gjerne ha en kopp med kaffe nå kjenner jeg…, dessuten vil Ronja koze litt med mammen sin. Hun sitter ved siden av stolen å ser på meg med et intenst blikk. Det er den tiden som hun pleier å ligge litt i fanget å koze.

Ha fortsatt en fin kveld :o)

4 kommentarer
    1. Jeg har også ny tlf, fått den i gave da… HTC Desire HD. Bestilte den på nett og den er ikke kommet enda… men kommer vel om en dag eller to… Gleder meg!

    2. Grattis med ny telefon;-) Den såg lekker ut, men trur nok den hadde blitt for avansert for meg;-// har rota litt med ungenes IPhon og skjønte ikke bæret.. hehehe så eg holder meg til den gode gamle ringe-ta bilde og smssse.. hihihi ..
      Ha en flott dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg