Hva skjer….

I dag hadde t-baneveninnen og jeg det rimelig trangt på veg ned til byen.  Hvor mange skoleklasser fra barneskolen som var klemt inn på alle vognene vet jeg ikke, men det var vanvittig mange.  Støynivået var skrudd på max + litt til, og det var ikke så lett å høre når man ble snakket til.

En gutt ble kvalm, og ville kaste opp så han måtte få stå ved døra….  Han var ganske blek når vi kom til Jernbanetorget hvor jeg hoppet av.  Hvor de skulle hen vet jeg ikke, men for hans del håper jeg ikke han behøvde å stå altfor lenge på banen.

Noen som vet hva som skjer….??

Jeg beundrer virkelig lærerne som klarer å holde orden på alle ungene, og som ikke blir sprø av all skrik å skrål. Selv fikk jeg nok 8 stasjonene jeg sto der.

3 kommentarer
    1. hehehehe.. vet ikke ka som skjer eg.. hoho.. Kanskje de skal på stortinget og demonstrere.. hehehehe.. må begynne tidlig vettu;-))
      Ha en super fin dag videre

    2. nå står t-banen pga brann i en eller annen kable., så du kom deg nok på jobb i tide. Kanskje skolebarna skulle en tur til Domkirken 😉 ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg