Egentlig skulle jeg bare ha et par jeans…..

Det er nettopp sånn det var…. Jeg dro på Zizzi for å kjøpe meg et par svarte jeans, men de hadde ikke min beinlengde i den str jeg skal ha… som vanlig.  Enten tar de inn veldig få av dem eller så er det mange som er like lang som meg.  Det er så vanvittig irriterende, men jeg kom ikke tomhent ut av butikken alikevel :o)

Øynene mine falt på denne jakka, og jeg kunne ikke la være å kjøpe den. På bilde ser jakka grå ut, men den er egentlig brun.

Jeg bare digger cardigans, og har de i mange forskjellige farger. I dag kjøpte jeg meg to nye, en grå og en blå. De hadde min ynglingsfarge grønn oxo, men selvfølgelig hadde de ikke den i min str. De har en butikk på Tveita oxo, så jeg får stikke innom der en dag…veldig snart.

Å komme seg hjem fra jobben i dag var ingen picknick…  Pga av brannen på t-banen var alt forsinket, og masse folk som stimet rundt over alt.  Jeg sjekket nettet innen jeg gikk, og da sto det at det fortsatt var full stans i trafikken. Stolte ikke helt på det, og gikk ned på perongen hvor banene gikk for fult… om noe forsinket.  Mange hadde nok stolt på det som sto på nettet, og tatt buss fra byen til Helsfyr.  Det var så fult av folk på perongen at jeg nesten ikke kom av banen.

Det var så lurvete å gå, og med fire bæreposer med varer hadde jeg litt problemer med å komme meg hjem uten å ramle. Hadde tenkt til å knipse et bilde av kaoset, men orket ikke å sette fra meg bæreposene mine. Akkurat nå er det oppholdsvær, men jeg syntes jeg hørte at det skulle komme mer i natt og i morgen formiddagen.

Dette var sånn det så ut siste morgenen før snøværet startet..

Ha en fortsatt fin kveld :o)

5 kommentarer
    1. Heiii sÃ¥ fine kle du kjøpte… åååh det er sÃ¥ herlig og fornye seg ;-))
      Kan nett tenke meg at det var kaos på T bana i dag, offf.. bra du kom deg i hus til slutt;-))
      SÃ¥g fint ut med oppholdsvær og fine skyer pÃ¥ himmelen.. her er det fortsatt grÃ¥tt.. og det har snødd i hele dag, sÃ¥ nÃ¥ blir det morro nÃ¥r frosten kommer kveld…
      Ha en fin fin kveld videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg