Det var jeg som skulle handle…., men det ble ikke helt sånn!!!

Det var lang kø fra Teisen og opp til Lørenskog i går ettermiddag, så jeg brukte lenger tid enn jeg først hadde tenkt meg. Avtalte tidligere på dagen at jeg skulle dra opp å hente Anne, det var jo ingen ide at begge to brukte bil. På motorveien var det ikke glatt, men så fort jeg kom av den var det såpeglatt.

Vi dro først ned på A-Møbler like bak Alnasenteret for at jeg skulle “kjøpe” ny 3 seters skinnsofa…  Jeg er avhengig av å finne en som ligner mest mulig på 2 seteren jeg allerede har, men de hadde ingen som passet.  Det var en som kunne ha gått, hvis den hadde vært noe god å sitte i…. det var den ikke. Har litt å si det oxo. Altså ingenting på meg der.

Så dro vi bort på Alnasenteret og Tam for at jeg skulle kjøpe kattesand…., men de hadde noen knøttesmå poser som nesten ikke hadde dekket bunnen i kattedoen. Så da droppet jeg det..  Jeg kjøpte derimot noe nytt våtfór som Anne sverget til, og som hennes Felix var vill etter.  De hadde mange forskjellige smaker, så jeg tok en av hver for å se om de liker det.

Neste stopp ble Expert hvor vi hadde lyst til å se på iPad. Før jeg dro dit var jeg 100% sikker på at jeg ikke skulle kjøpe det, men nå har jeg veldig lyst på det igjen. Den er dyr i eplebutikken, men den var ikke spesielt rimeligere hos Expert heller!!! Mens vi alikevel var innom så kikket vi på tv, og vips så var selgeren der å skravla i vei. Jeg fikk ikke sjangsen til å se å danne meg et bilde av hva jeg kunne tenke meg….. irriterende. Vi gikk ganske rask derifra. 

Jeg hadde ikke vært på IKEA på veldig lenge, og siden det var på vei hjem til Anne dro vi en rask tur innom.  Hadde tenkt til å kjøpe noen nye håndklær til badet, men de hadde ikke den fargen jeg ville ha.  Anne derimot handla, hun kjøpte en ny Billy bokhylle og dører til den. Det er ikke ofte jeg drar fra IKEA uten å handle, men i går var en sånn dag. Da vi kjørte tilbake til Lørenskog så tenkte jeg at jeg skulle kjøre gamleveien, men det var dumt…. For det første var det såpeglatt, og så må det ha skjedd en ulykke for trafikken sto bom stille. Jeg fikk snudd, og kom meg ned på motorveien.

Før jeg dro hjem igjen stakk jeg innom Ultra for å fylle opp kjøleskapet mitt, som var rimelig tomt. Jeg må jo le av megselv… nå har jeg vært innom diverse matbutikker flere ganger for å kjøpe noen småting, men klarte jeg å få med meg en smørboks…NEI!!  Det klarte jeg heller ikke i går, så nå må jeg innom matbutikken i dag oxo

Ronja og Vinja likte det nye fóret jeg hadde kjøpt… 

På tide å komme seg i dusjen sånn at jeg kommer meg ut før det blir for langt ut på dagen.  Det er foresten en gnistrende flott vinterdag, sol..blå himmel..-13 C ute.

Ha en fortsatt fin dag :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg