Nok en fin vinterdag i Oslo…..

Våknet allerede klokken 8, med hodepine og stiv nakke, men jeg gadd ikke å stå opp med en gang. Det var deilig å ligge i senga å late seg littegranne, og jeg håpet jo at hodepinen skulle forsvinne… den gjorde ikke det så jeg sto opp.

Ute var det – 13 C..solskinn og knallblå himmel, man kan jo ikke annet enn å bli i godt humør når man ser det været :o)

Kattedoen var heller ulekker, og siden jeg fikk tak i sand i går tok jeg den like godt med en gang.  Vinja satte seg inne i dusjen for å se på meg når jeg vasket, men da jeg tømte ut såpevannet og halen hennes ble klissvåt… forsvant hun fort, he he. Det rant av henne, så jeg gjorde et forsøk på å tørke den…  Damen var grinete og freste til meg og satte klørne i hånden, men jeg sa slipp å så strengt på henne mens jeg tørket halen.  Hun gjorde ikke noe mer og satt bare å så på….

Mens jeg var i slaget tok jeg en runde innom alle plantene mine, og klippet vekk tørre og visne blader. Etterpå fikk de en dose med etterlenget vann, og for noen av dem var nok det kjærkommet…  de hang veldig med bladene sine!!  Det er noen som trenger å komme i nye og større potter, så jeg får ta meg en tur på hagesenteret en av de første dagene. Jeg har verket jord eller potter…  Hadde nemlig en voldsom rufs hvor jeg kastet mange av de jeg hadde… de var sprekt og stygge.

Når jeg var ferdig med alt det oppdaget jeg at hodepinen var borte, men jeg er fortsatt stiv i nakken… Nå ja, en kan ikke alltid få i både pose og sekk. Noen strekkøvelser så blir nok det bedre oxo tenker jeg :o)

Ha en riktig fin dag :o)

3 kommentarer
    1. God morgen og Grattis med dagen;-))
      Vi har et herlig vær her og, kaldt men soool!!!! Våres svarte Maija har nettopp komt inn, det var en stoor svart hund som var etter ho i dag, så nå håper eg ho har lært at det ikke er trygt og gå utenfor hagen våres.. thii..
      MÃ¥tte smile litt, sitter her med en kanon kink i nakken, hehehe, sÃ¥ vi er like der.. hihihi.. holder pÃ¥ og klikke, hele forrige uke gikk med til dette, sÃ¥ hadde eg noen bra dager, og for to dager siden smalt det igjen.. arrrg!!!!! men men sÃ¥nn er det bare…
      Ha en fin fin dag videre og god bedring med nakken.. thii.. du har min fulle sympati.. knis..

    2. Allis:

      God bedring med nakken din oxo!!
      HÃ¥per Maija holdt seg pÃ¥ god avstand foran hunden, sÃ¥nn at hun ikke ble skadet! Mine to er veldig nysgjerrig pÃ¥ to hunder som ofte er pÃ¥ besøk hos en nabo, men de har ikke hilst i person enda. Hundene stÃ¥r ute pÃ¥ dørmatta og snuser, og mine to snuser pÃ¥ innsiden…artig Ã¥ se pÃ¥ :o)

    3. hehehehe eg fant noen gamle morsdagskort som eg har laga til mor for mange år siden, du må inn og se på innlegget engang til, prøv og lese ka som står på kortet, tipper min mor fikk seg en god latter.. hihihihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg