Ny uke…nye muligheter :o)

Jeg stressa rundt for å bli ferdig på morran i dag, og så ikke at det snødde før jeg kom ut av døra.  Det var ikke så mye, men nok at det la seg på brilleglassene…. Gradestokken viste – 8C i det jeg løp av sted.  Jeg tok på den nye jakka jeg kjøpte forrige uke, og den var god og varm å ha på.

Glad jeg ikke skulle kjøre bil til jobben idag, for gatene var såpeglatte…  Merket det da jeg forsøkte å komme meg fra en side til den andre.  Beina gikk både frem og tilbake og sidelengs..  det var et under at jeg ikke gikk over ende.

Det er ikke ofte at jeg tar meg bryet med å lakkere neglene, men i går kveld fikk jeg plutselig lyst. Fant min ynglingsfarge fra noen år tilbake, grønn,  med overlakk.  Helst hadde jeg lyst til å bruke den svarte, men den var så tørr at jeg kunne skrape den ut av flaske. Den gikk med andre ord i søppla.

Neimen oi da så skrukkete fingrene mine er…  de ser da ikke sånn ut når jeg ser ned på dem.  Kanskje det kommer av at jeg ser veldig dårlig, he he.  Bilde ble litt mørkt, men fargen kommer da frem alikevel.

Ronja og Vinja var veldig nysgjerrig på hva mammen drev med…  Det er ikke så ofte de ser at jeg driver med neglelakk, så dette var spennende.  Jeg måtte le høyt av dem der de stakk nesa bort i flasket å skvatt unna, da det luktet sterkt å rart.  Ga de seg, nei da….  de kom tilbake flere ganger, he he.  Etter at lakken var tørr, kom de oxo å skulle lukte på neglene mine flere ganger…..

I lunchen må jeg en tur på Spaceword for å få litt hjelp med den nye telefonen.  Samme hva jeg gjør så får jeg ikke lastet ned en kalender til tlf.  Det er en eller annen avtale med Google som sperrer det, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å fixe det…  Håper de kan hjelpe meg, for jeg bare må ha kalenderen til å virke… uten den er jeg helt hjelpeløs..

På tide å bli litt aktiv her på jobben….  Ha en fortsatt god dag alle sammen :O)

3 kommentarer
    1. Hmmm. Kanskje det er på tide å gå gjennom noe neglelakk fra øverste hylle i badeskapet? Fra en forgangen tid tror jeg det står igjen både grønn og mørk blå neglelakk der. Husker jeg hadde en periode med blå striper i håret, og en med grønne, og selvfølgelig matchet neglelakken.
      Dette var selvfølgelig fra tiden da jeg jobbet på kontor og kunne pynte meg litt på jobb. Nå er det hvitt arbeidstøy (eller praktisk privattøy på bofellesskapet) og null sminke og neglelakk.
      Tror jeg savner kontortidene litt akkurat nå!
      Ha en riktig fin uke og hold deg på beina ;o)
      -klem-

    2. hestiaverden:
      Jeg kastet ut mange flasker med neglelakk i fjor i flere forskjellige farger, men beholdt 2 grønne og en blÃ¥. Jeg hadde svart hÃ¥r pÃ¥ 80-90 tallet med lilla og/eller rosa striper. Syntes fortsatt det er stilig, men det passer ikke for meg nÃ¥…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg