Fikk orden pÃ¥ kalender til Samsung Galaxy S…

Jeg var på Spaceworld i lunchpausen for å få hjelp til å laste ned kalender til mobilen…  Det var jo ikke noe rart at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle det.  Kunne ikke gå den vanlige veien nei, men via Marked å registrere en Google account med e-mail adresse. What!!! så forbanna tungvindt det var…

Til gjengjeld lå det masse spennende stoff der inne, og jeg måtte bare se å komme meg ut igjen så fort som mulig før jeg handla meg helt bort. Kalenderen var gratis, så det ble bare datatrafikken jeg ble belastet for.

Så skulle jeg egentlig bare kjøpe litt mat, før jeg dro opp på jobben, men…….  Gikk tilfeldigvis forbi Hennes, og kom på at jeg skulle jo kjøpe barnetøy som jeg skulle sende til niesen min.  Sønnen hennes ble døpt for et par helger siden, og jeg hadde ikke kjøpt noe til dåpen. Det hadde jeg veldig dårlig samvittighet for.  Så jeg spure henne i går om det var noe hun trengte til småtten, og klær var jo alltid kjærkomment.

Fant masse fint som jeg kjøpte, og som jeg skal sende til henne i morgen…  Skal ta bilde av alt sammen å legge ut, men jeg må vente til hun har fått det i tilfelle hun er inne å leser på bloggen. Det skal jo være en overraskelse, både for mor og barn :o)

Hadde egentlig tenkt til å jobbe litt lenge i dag, men jeg tror jeg drar hjem ved 16 tiden idag. Da rekker jeg postkontoret hjemme…  det er nemlig noe herk å bære med seg pappesker på t-banen :o/

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg