Tenkte jeg ikke skulle side det, men… det snør jo fortsatt!!

I dag tok jeg meg faktisk tid til å se ut av vinduet før jeg løp av sted, og konstaterte at… JO DA, DET SNØR FORTSATT. Gradestokken lå på – 8,4 C og det blåste ganske friskt ute, brrrr….

Savnet å prate med T-baneveninnen på veg ned til byen, men hun har kanskje ferie denne uken??

Når jeg kom heseblesende inn døra, ble jeg mødt av en stresset og frustrert Ann-Christin som var alene på avdelingen.  Lena skulle ikke komme før 09:15, og resten av gjengen var på Lean kurs hele dagen.  Telefonene hadde kimt noe vanvittig, så hun var glad jeg kom….

I går kveld var både pusene og jeg trøtte…  Jeg pakket meg inn i et fleezepladd og satte meg godt til rett i godstolen, å da tok det ikke mange minuttene innen Vinja kom.  Hun hoppet opp i fanget mitt å la seg godt til rett.  Hun hadde ikke noe hastverk med å flytte seg når jeg ville legge meg, så da var det bare å løfte hele pusen med pledd og alt bort i sofaen… 

Det syntes hun ikke var det samme, og hoppet ned på gulvet å diltet etter meg mens jeg fløy rundt å slo av lyset i heimen.  Når jeg krabbet under dyna kom hun å la seg ved siden av hodeputen min, og sovna med en gang.  Hvor lenge hun lå der vet jeg ikke, for jeg sovna ganske raskt selv oxo.

Ha en fortsatt fin dag :o)

1 kommentar
    1. Måtte smile litt nå;-)) Den forbaska snøen som aldri kan gi seg, tørr ikke smile for mye for da ramler det vel ned i huet på oss og .. hehehe.. vinden gjør det jo ikke noe bedre.. pokkern så kaldt det blir når det blåser så mye.
      Vinja er bare herlig der ho ligger, klart ho vil ligge på fanget.. hehehe.. de vet jo kor de skal finne de beste plassene disse luksusdyra våres.. hihi..
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg