De er like disse pusene mine :o)

Til tross for at de ikke har samme gråfarge i pelsen, en slank og en litt rund så er de da like alikevel!!

Vinja:

Ronja:

Man blir jo så vanvittig glad i dem…. Når jeg kommer hjem fra jobben sitter de ved døra, og venter på at jeg skal komme inn. Stryker seg inntil bena, står på to bein og vil bli strøket og kozt med. Løper foran til kjøkkenet å ser lengselfult opp på skapdøra hvor godbitene er. Hopper opp i fanget å kan ligge i timesvis å sove. Kommer opp i senga om morningen når alarmen går for å sørge for at jeg faktisk står opp :o)

Når de er rampete klarer jeg jo ikke å være sint på dem lenge, for de vet akkurat hvordan de skal snurre mammen rundt fingeren for å få henne blid igjen :o)  Hver eneste gang, he he!!!

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at du ikke klarer å være sint på dem når de er rampete, de er jo så søte og det høres ut som om de er veldig glad ideg.
      Og jeg kjenner meg igjen, alltid koselig å komme hjem og bli ønsket varmt velkommen hjem av Vickie. Det fine med dyr er jo at de alltid er glad for seg eierne sine.
      Ha en god fredag.

    2. liv:
      Ja, det er nok det :o) NÃ¥r jeg fikk dem, hadde de ikke noe navn før etter nesten 14 dager. Den første som fikk navn var Ronja, hun mente nok ikke alltid Ã¥ være rampete… men alt gikk sÃ¥ galt for henne, he he.

    3. Så nydelige katter:-))) Vi har to stykker her i huset. Den ene er gammel og dritsur, den andre er ung og full i tull, kjærlig og bebbis på samme tid.
      Ha en fin dag da
      hilsen fra sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg