We will rock you i gÃ¥r… for en opplevelse!!!

Jeg hadde jo hørt bare positive tilbakemeldinger fra de som hadde vært å sett showet tidligere, så jeg hadde egentlig høye forventninger.  DE BLE INNFRIDD.  Queens musikk er jo fra før bare helt fantastisk, og noe jeg aldrig blir lei. Pga kraftig øresus er jeg nødt til å bruke ørepropper for å dempe lyden noe, men det gikk greit i går for det lyden ble høy nok alikevel.

Artistene/skuespillerene hadde fantastiske stemmer alle sammen, og det var en opplevelse å høre. Noen ganger fikk jeg frysninger på ryggen når de sang… stemningen var helt magisk.  Under et av numrene ble det vist bilder av døde artister, og når Freddie’s ansikt kom ble jeg så rørt at jeg kjente at et par tårer presset seg på…

Anne sa i forveien at forestillingen ville vare i bortimot 3 timer m/pauser. Hjelp tenkte jeg da, hvordan skal jeg holde ut så lenge uten å kunne si noe, he he… men det gikk så fort at før jeg viste ordet av dem, var det over.

Vi hadde plasser i salen nede, nesten bakerst ved lysbordet….  Derfra så vi helt utmerket ned på scenen, og jeg syntes at avstanden var helt perfekt.  Hvis jeg skal si noe negeativt om kvelden, så har det ikke noe med selve forstillingen å gjøre. Det var VANVITTIG VARMT i salen…  Alt før forestillingen begynte var det varmt, og verre ble det utover.  Det gikk greit, men det kunne ha vært litt kjøligere derinne.

Det var godt at baren var rett utenfor der vi satt, sånn at vi kunne kjøpe noe kaldt å drikke i pausen. Det var ikke så folketomt i pausen… da var det rene kampen om å få handlet innen pausen var over.

Her sitter Anne å slapper av etter å ha vært nede for å levere jakkene våre…  Asmaen hennes var riktig ille i går, og når hun kom opp trappene var hun helt ferdig og andpusten.

Så var det undertegnede da…, som helst liker seg på andre siden av kameralinsa!! I går følte jeg meg som en utvaska skurefille, med flisete hår som sårt trengte å farge etterveksten. Det har vi nå sørget for å fixe…

Utseende får jeg desverre gjort lite med, men å fixe håret må til sånn at en føler seg litt mer vel er viktig. Siden jeg skulle til frisørdamen i dag gadd jeg ikke sminke meg…  Rita søler som regel så mye vann i ansiktet mitt at det blir lite sminke igjen. Pleier som regel å fixe det når jeg kommer hjem, men i dag droppet jeg det….

Den dagen Freddie Mercury døde, mistet verden en mann som var kreativ, selvopptatt, hærlig, kjekk, eksentrisk, og tilslutt en FANTASTISK sanger.  Han var sikkert mye annet oxo. Møtte han aldrig, kjente han ikke, men jeg savner han og vil alltid gjøre det…..!!!

4 kommentarer
    1. Så morro å høre, er som sagt sugen på å gå på det showet, og nå vet eg at vi kan trygt ta turen..juhuuu!
      Men eg skal ta med aircondition Ã¥ ha i veska om det blir for hett…hehe..
      Ha en fin kveld!

    2. Får du plass til den i veska, så tror jeg det kan være lurt, he he. Dere burde får med showet, det er som sagt en opplevelse :o) Ha en fortsatt fin lørdagskveld du oxo :o)

    3. Åååh så koselig dere har hatt det;-)) Kan nett tenke meg at dette var en knall opplevelse.. Heldiiig du er!!!!
      Grattis med ny sveis.. snerten den du flotte dame;-)))
      Ha en flotters dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg