Bake eplekake eller……, kanskje bare slappe av!!!

Jeg sitter her å diskuterer med megselv om jeg skal bake en eplekake…. Kjøpte epler her om dagen, og de ligger der på benken og frister meg. Ute er det litt kaldt – 14 C, men sola skinner å det er en fin vinterdag.

(Bildet er kopert fra Kakemonsen.no)

Ronja holder på å ta livet av det lille klatrestativet… Hun kaster seg over det, og skyver det borover golvet… så slentrer hun vekk fra det for så å bråsnu og kaste seg over det igjen. Det ser ikke ut til at hun blir lei det heller…  Søsteren sitter på krakken ved siden av å ser på, skakker på hode… Hun tenker nok, skal jeg gidde å blande meg inn i leken eller ikke.. Det ender nok med at hun kommer bort til meg, for å få seg en koz tenker jeg, he he!!!

Jeg hadde helt glemt at jeg hadde vært hos frisøren i går, og nesten skvatt da jeg så megselv i speilet…  Er så vant til at det som stirrer tilbake på meg er et troll med flisete hår, og en motorvei av ettervekst midt oppe på skalpen.  Ikke i dag gitt, det var en helt annen dame som så tilbake på meg… Bustete etter en god natt søvn, men alikevel :o)

Har forsøkt å ringe faren min igjen de siste dagene, men formen er nok ikke der siden han ikke tar telefonen.  Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at han i alle fall kan ta telefonen, vi behøver ikke prate så mye…  Da vet jeg iallefall at det ikke har skjedd noe, ….oppgitt!!

Jeg syntes jeg hører kaffekopper roper på meg… på tide å brygge seg en god varm kopp kaffe :o)

6 kommentarer
    1. Ååååh den der såg goood ut!!!!!! nå kom matvraket fram i meg igjen.. hehehehe ..
      Syns eg ser pusekatten på voldtekt av klatrestokken.. hehehe den kjenner eg godt til her i huset og.. Måtte flire når du sa du kvapp når du såg deg i speilet i dag, det gjorde eg og første gangen eg farga håret fra lyst til mørkt. hehehehe.. morro;-))
      Off eg og syns det er ekkelt når de ikke tar tlf når en vet at de ikke er i form, blir engstelig for at noe har skjedd.. Håper du får kontakt snart;-))
      Ha en fortsatt super fin søndag videre;-)))

    2. Huffda, eg hadde engsta meg forderva om mamsen ikkje tok telefonene…du fÃ¥r nok si papsen et sannhetens ord nÃ¥r du fÃ¥r han pÃ¥ lija..hehe…men hjelper det? Kankje ikkje…de blir jo sta ogsÃ¥ med alderen..kjenner meg selv pÃ¥ andre..ups..hihi…
      Ha en fin søndag:-)

    3. bjarteogsidsel:
      Jeg er redd at det gÃ¥r inn igjennom det ene øret, og sÃ¥ ut igjen nÃ¥r det blir som det er nÃ¥… Det er heldigvis andre rundt som holder øye med gubben, sÃ¥ det er ok greit..

      Ha en fortsatt fin søndag til deg oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg