Litt fra “gamle” dager….

Jeg satt å rota igjennom noen gamle fotoalbum, du vet de før digitalkamera og PC’n tid.  Mye festlig bilder å finne der gitt :o)

Siden scanneren min ikke passer sammen med Vista, så brukte jeg kamera på telefonen til å få dem over på PC’n… Kvaliteten ble selvsagt ikke noe å skryte av…..


Mamma, undertegnede og pappa fra en svunnen tid…

Undertegnede som gjorde et forsøk på å ta bilde av seg selv med selvutløseren, en gang på 80 tallet.

Her er vi fortsatt på 80 tallet… Dama sitter på “Tuben” i London!!

Husker ikke helt hva jeg skulle på her, men jeg hadde det i allefall morsomt… hadde sikkert hatt litt hjelp med å få opp humøret oxo, tenker jeg :o)

Jeg husker fortsatt hvor stolt jeg var da jeg i påsken 1981 hentet min nye Ascona J, og kjørte på hytta.

Er det noe jeg savner…. ja så er det mamma og pappa som ikke er blant oss lenger.  Jeg har vært så heldig som fikk vokse opp hos to mennesker som var så fantastiske, og som gjorde barndommen min trygg og god. Selv om de ikke lenger er her, så har jeg alle de gode minnene, godt gjemt i hjerte mitt :o)

6 kommentarer
    1. åååh så koselig innlegg… Artig og se bilder;-)) Du har ikke forandra deg mye nei, skjønnheten lyser lang vei;-))) Detta var kjekt og se;-)))
      Ha en super søndag videre

    2. Allis:
      Forsiktig nå…., jeg kan jo bli innbilsk av all den rosen :o)

      Det er gøy å se igjennom gamle bilder… få seg en god latter av alt det rare man har brukt av tøy, eller artige hårfrisyrer opp igjennom årene…. og jeg lover at det har vært mye rart, he he!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg