Ny uke, nye muligheter og kaldt som tusan, brrr…..


Da jeg sto nede på t-banen til morran i dag, angra jeg litt på at jeg hadde klippet håret mitt så kort. Jeg holdt jo på å fryse ørene av meg der jeg sto, brrrrr…  Slang øyet bort på gradestokken i det jeg løp avgårde, og det viste – 14,8 C. Så når jeg endelig kom ned på perongen, rant øynene i kapp med nesen, he he. Etter at jeg hadde omhyggelig tatt hånd om min rennende nese, ja dogget jammen brilleglassene, he he…

Fikk følge med t-baneveninnen nedover i dag… Det er alltid kozelig å ha henne å prate med nedover.

Snakket med Terje i sta, og han fortalte om en skikkelig god Curry en kompis av han hadde servert i helgen.  Jeg ble så sulten at magen begynte å skrike med en gang.  Bestemte meg for at jeg skal stikke innom butikken på veg hjem, og kjøpe kyllingkjøttdeig og Uncle Bens Indian Corma…  Det er jo bare så digg.

Terje fortalte at han hadde vært på kino å sett på Black Swan, og snakket varmt om at det var en film som jeg burde gå å se.  Kanskje jeg gjør det en dag denne uka…!!

Jeg er telefonvakt nå fram til kl 12 når de andre er til lunch… Vi hadde først tenkt til å ta felleslunch, men jeg syntes det var litt tidlig å spise kl 11 i dag.  Skal heller ta meg en tur ut for å lufte meg litt, selv om det er litt kaldt..brr!!

1 kommentar
    1. Fyttegrisenja det er svinekaldt nÃ¥…huset blir liksom ikkje varmt i dag, sÃ¥ nÃ¥ skal eg fyre opp i biopeisen. Da blir det syden pÃ¥ et blunk heldigvis:-))) ellers sÃ¥ er det jo nyyydelig vær ute, men noe skitur blir det neppe av den grunn..hihi…holde seg heime sier nÃ¥ eg!
      Ha en fin kveld:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg