Ny PC og scanner….

Jeg skulle egentlig bare ut for å poste sjukemeldingen min og ordrebekreftelsen, men endte nede på Altasenteret…  Det kjøpte jeg meg ny PC, en Toshiba 13,3′ og en Epson Scanner. De hadde PC’n på lageret, og selgeren sørget for at at Officepakka og virusprogrammet ble lagt inn før jeg fikk den.  Ble ikke lei meg for at de fixet det for meg :o)  Scanneren hadde de ikke inne, så de gir beskjed når den har kommet inn.

Mens jeg ventet på at de skulle bli ferdig rusla jeg rundt på senteret… Først tok jeg en runde på Skeidar for å se om jeg kunne finne en skinnsofa, men der hadde de ingen jeg kunne bruke. Var innom nesten alt av butikker for å få tiden til å gå, og hos Claes Ohlsson kjøpte jeg meg plate til å sette PC’n på for å slippe å ha den i fanget.  Til nå har jeg brukt en ringperm, men det har blitt varmt alikevel.  Denne dingsen jeg kjøpte nå har vifte som kommer på når jeg kobler den til pc.

Vanligvis pleier jeg ikke å spise så mye mat fra McDonald, men jeg ble så sulten når jeg gikk der å venta at jeg fant ut at jeg skulle kjøpe meg en cheese og en fanta.  Jeg har vært på endel Mækker, men denne her var et ordentlig rot… Noe jeg merket når jeg åpnet posen min for å spise..  I stedet for å få en cheese, hadde dama lagt oppi to stykker, he he Jeg var sulten så jeg spiste begge to. Jeg betalte ikke for mer enn en…deres tap.

Kjenner at formen ikke er helt på topp, og jeg ble ganske sliten etter all traskingen i dag…  Nå har jeg satt meg godt tilrette opp i sofaen for å slappe av å se litt på TV.

2 kommentarer
    1. Hei.. Grattis med ny pc og tilbehør;-))) Den mac `n såg deilig ut!!!! aaaaaaew elsker junkfood!!!!
      Masse god bedring min venn;-))) Håper du er fort på beina igjen;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg