Støvsuging er slitsom for sÃ¥re muskler….

TEST: iRobot Roomba 563 Pet Series - La roboten ta støvsugingen

Kanskje det er en sånn jeg burde skaffe meg, en som støvsuger som jeg bare slår på å så ordner den resten selv. Jeg kan sitte i sofaen å se på.  Akkurat nå som nakken og skuldrene er så ille hadde det vært helt topp.  Jeg har ingen stor og tung støvsuger, men jeg fikk veldig vondt i nakken og hode etter dagens økt.  Noen vil kanskje si at når man er så ille, så får man heller holde seg unna sånne oppgaver…  Hadde det ikke bodd to pelsdotter her oxo, så hadde jeg nok kunne ventet litt til… Det var kattehår over alt, og støvsugerposen var på bristepunktet på slutten…. det var så vidt den orket å suge opp på slutten!!

Ute er det – 9C, og det snør lett… 

Tujan min er har en halvmeter med snø på toppen, så den kommer vel til å bli helt skakk når snøen endelig detter av den. Foran garasjen min har det dannet seg en stor issvull, og jeg må få hjelp at vakmesteren til å hakke den vekk.  Hvis ikke kommer jeg ikke til å få opp garasjeporten min til slutt.

Testa ut macro’n på kamera mitt i sta, og Vinja satt i vinduet å kikket ut… måtte knipse litt av henne, men det ble vel ikke så veldig klart. Jeg klarte ikke helt å holde hånden min i ro merket jeg.

Ronja ser skikkelig sur ut der hun sitter å kikke opp på meg…  Hun er ikke så veldig happy når hun ser mammen tar frem kamera, for da vet hun at hun mest sannsynlig må være fotomodell… et virke hun definitivt ikke liker, he he!!

TV’n står på og WM sendingene dundrer ut… om ikke lenge er det sprint som jeg må få med meg.  Håper jo at det norske flagget kommer til vaie høyest, HEIA NORGE!!!

Ha en fortsatt fin dag :o)

1 kommentar
    1. Flink du er;-))) men du fÃ¥r nok leve med at pelsdottene formerer seg en stund.. men mÃ¥ man sÃ¥ mÃ¥ man;-)) ikke dumt og fÃ¥ en sÃ¥nn støvsuger i hus.. hihihi MÃ¥tte le av bildet av tujaen, off.. farskens drittsnøøøø… Kjenner godt til pusefjeset nÃ¥r kameraet kommer fram, hehehe.. vi har ei som elsker og bli tatt bilde av, og ei som kniper augene sammen med engang ho skal fotograferes, hehehe.. fine bilder;-))
      Ha en flotters dag videre og masse god bedring;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg