Tåkelokket har lagt seg godt til over Oslo….

Var veldig spent når jeg våknet til morran i dag, om tåken hadde forsvunnet…. men nei da lokket lå like godt som i går. Jeg klager ikke av den grunn for temperaturen er forsatt rundt 0 punktet, noe som er bra.  Kjedelig for WM arrangørene og publikum som er i Kollen.

Fra dette punktet kan man se utover hele Oslo, men i dag er det faktisk ikke mulig.

Fra denne kanten kan jeg se ned på Østensjøvannet, men det er som en vegg lengre ned så det er ingen sjangse for det.

Hadde egentlig avtalt med Anne at vi skulle gå i byen i dag, men da jeg våknet var formen så dårlig at jeg ringte henne å sa at jeg ikke orket. Det var noe dr.. for jeg hadde egentlig lyst til det…..!!!  Hun jobber ikke så lange dager, så vi kan kanskje finne en dag over helga som vi kan dra.  Det som hadde vært litt gøy da er å være på Universitetsplassen under medaljeutdelingen.

Ha en fortsatt fin dag :o)

1 kommentar
    1. God morgen ja 🙂 Ja her var det graut å se,her i noed er det mildt +6 og litt regn,ser ut til at sola skal titte litt frem.Vi har hatt sterk vind i 1 uke nå og kaldt,så da er det virkelig ufyselig her oppe.Leddene stivner ikke,man er bare helt tæla.Ha en fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg