Gruer meg til i morgen……

I morgen skal jeg til legen for å fjerne en stor føflekk øverst på låret, og jeg gruer meg noe vanvittig. Jeg har fjernet en haug av dem + noen innkapslede myggstikk uten at jeg har brydd meg om det.  Denne gangen har jeg mest lyst til å avlyse hele greia, men det er vel like greit å å få det overstått…..

De ringte oxo fra fysioterapien i dag, og bummer….  Elin var veldig opptatt, og hadde ikke tid på en stund enda. Det var en kar som ringte, og sa at jeg kunne komme til han hvis det var greit. Jeg har ikke brukt mannlig fysioterapeut på 4 år, så det kommer til å bli uvant.  Hadde jeg ikke gått sykemeldt ville jeg nok ha ventet på time hos Elin, som jeg kjenner og som kjenner meg, men nå gjelder det å bli bedre å da føler jeg ikke at jeg kan dra ut tiden.

I dag har jeg nesten ikke sett noe til pusene…, de har ligget å sovet det meste av dagen.  Det er ganske uvant, for de pleier å være veldig aktive på dagen. Når ettermidagen og kvelden kommer så ligger de å sover…  De siste dagene har Ronja nesten drevet meg til vanvidd med å ligge på ryggen å dra seg langs gulvet med klørne godt planta i skinnsofaen.  I går ble jeg så sint på henne at jeg stengte henne inne på det lille rommet 2 ganger, uten at det nytta.  Tilslutt fant jeg sprayen som skal holde dem borte, og dusja på sofaen…., og vips var det ikke en katt å se noe sted.  Oxo i dag er sofaen urørt :o)

Nå skal jeg se Playboymodellene på TV 3… Det er nok reprise, men jeg kan ikke huske at jeg så disse programmene når det gikk sist…, men jeg satt vel ikke klistra å så på alle programmen akkurat.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg