Legen om 3,5 time…..

Sitter å slapper av med kaffekoppen, og smågruer meg til legen i dag. Jeg vet jo at dagen i dag egentlig ikke er noe grue seg for, men tiden inntil jeg får vite om det er noe skummelt i føflekken eller ikke er verre. Selv om den er flat og jevn i fargen å ikke har vært vond noen gang så tenker man jo på om det kan være noe.


(Dette er fra noen dager siden, og tåka er ikke like tjukke som her…..)

Ute er det fortsatt tåke, og – 0,9 C i temepratur.  Snøen har begynt å rase fra taket, noe jeg merket i sta. Jeg hørte en høy lyd, og plutselig kom det store flaket deisen ned. På bakken har det desverre ikke smeltet noe, det er det for kaldt til.

Kattene er definitivt mer aktive i dag……, de har allerede løpt rundt som noen tullinger så ulldottene under komoden begynte å løpe om kapp med dem, hehe!   Når jeg våknet lå Vinja nede ved bena mine å sov, og like etter kom Ronja når hun hørte at jeg begynte å røre på meg. Da må jeg stryke og koze litt med dem innen de forsvinner igjen :o) 

Ha en fortsatt god dag :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg