Føflekken er fjernet, og det var jo ikke noe Ã¥ grue seg for…..

Kom nettopp tilbake fra legen etter å ha fjernet føflekken, og det var jo ikke noe å grue seg for.  Jeg tenkte først at jeg skulle være så rå og ta med kamera og knipse bilder av selve operasjonen, for å legge ut på bloggen. Gjorde ikke det etter å ha tenkt meg om litt, for det er ikke sikkert at alle er like fasinert av blod, gørr og operasjoner :o)

Føflekken var en overflateføflekk, sånn at den var superrask å fjerne… 10 – 15 minutter fra han satte bedøvelsen til den var borte.  Jeg ba om at han ga meg beskjed uansett hvilket svar han fikk fra patologen.  Vanligvis får man ikke høre noe dersom alt er i orden, men jeg orker ikke å gå rundt å lure på om alt er ok.

Tomazs (legen) er fra Polen, så vi hadde en liten diskusjon rund ski WM. Han er jo litt splittet når det gjelder hvem han holder med, men det er jo klart at han var fornøyd når Justyna Kowalczyk gjør det bra. Jentene hadde jo ikke gått enda når jeg var hos han, men når jeg kom hjem i sta slo jeg på tv med en gang for å sjekke resultatet…. og gleden var stor når jeg så at jentene våre hadde tatt et nytt GULL.  GRATULERER TIL GULLJENTENE VÅRE :o) 

4 kommentarer
    1. au au au… hehehehe… neida .. føflekker er fort gjort og fjerne, gjør det rett som det er eg og;-)) Ikke noe og kvi seg til;-))
      Ja hurra for alle medaljene i dag;-))) vi er best!!! Ellers så syns eg dette er et skandale VM det slår jo aldri feil at tåka ligger tjukk som grøt når det er arrangeres noe i Holmenkollen.. grrr.. Nei de satser på feil plass!!!! hehehehehe
      Ha en fin fin dag videre

    2. Hei pÃ¥ deg:-)) SÃ¥ bra at det ikke var vondt, man kvier seg uansett. eg har tatt en kjempestor en, og det gjorde vondt etterpÃ¥..æsj…nÃ¥ er det bare Ã¥ vente pÃ¥ det positive svaret, ja for det er det helt sikkert:-)
      Er så glad for gullllllll i dag! Juuhuuuuu
      Fin kvald til Vera Lynn….

    3. Allis:
      De er like greit fjernet… disse flekkene. Best Ã¥ bli kvitt dem før sol og sommer kommer, selv om man smører seg med sunblock m.m.

      Den borbaskede tåka er noe vi sliter med oppe i Holmenkollen, og spesielt når det er skirenn eller hopp i bakken. Det er surt for de som har betalt dyre penger for å se på tåkehavet. Vi ser jo faktisk mer på tv enn de som står der!!

      Fortsatt god kveld :o)

    4. krimbloggen:
      Det blir helt sikkert et positivt svar :o) Vi kan jo ikke tro noe annet.

      Jeg fikk sett deler av skirennet under kveldens sending, og for en stemning det var nede pÃ¥ Universitetsplassen. Jeg ble sÃ¥ rørt nÃ¥r alle de menneskene sang nasjonalsangen… tÃ¥redryppende.

      Må ikke glemme GULLET som ble tatt i Russland i dag heller, den fikk jeg faktisk sett 😀

      Ha en fortsatt fin kveld :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg