Fredag, og tidlig vÃ¥ken….

Første gang jeg slo opp øynene i dag var klokke 6, men jeg syntes det var litt vel tidlig å stå opp så jeg snudde meg rund å sovna igjen.  Neste gang jeg våknet hadde klokka blitt 9, og da kunne jeg like godt stå opp.  Kattene lå å dro seg på klatrestativet i stua, men når de hørte at jeg var våken… ja da kom de for å si god morgen :o)

Ute er det enda tjukkere tåke enn det var i går, og temperaturen har sunket ned til – 3,2C nå på morningen. Får indelig håpe at det ikke er så ille oppe i Holmenkollen. I går var det nemlig bedre vær der oppe enn det var her hos meg, som bor på andre siden av byen.

Såret der føflekken hadde vært var litt sårt og ømt i går kveld, men nå kjenner jeg ingenting. Skal skifte plaster om litt, så da får jeg se hvordan det ser ut for første gangen.

Seinere i dag har jeg den første timen hos fysioterapeuten, får bare håpe at jeg ikke ender opp sånn, hehe!!  Tror vel ikke at det er en mulighet, for jeg er ikke så myk i kroppen lenger :o) Det kommer ikke til å bli så festlig etter de første behandlingene, av erfaring så pleier jeg å få kjempevondt å bli helt elendig…  Det er noe som heter at vond…skal vondt fordrive, og det kommer det helt klart til å bli.  Må nok en 3 – 4 behandlinger til innen jeg begynner å merke noen bedring, siden det er så vanvittig stivt.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal dra til Strømmen Storsenter etter behandlingen, får se hvordan formen er.  Jeg har lyst til å se om de har Easy Knit Loomer hos Panduro, og helst da i andre størrelser enn det jeg har.  Fikk lyst til å lage en lue, men den loomen jeg har er for liten til det.  Var å kikket på nettet i går kveld, og i England og USA har det mange størrelser…. håper bare det er mulig å få det her oxo.  Kanskje de kan ta det inn hvis jeg spør!!!

Ha en fortsatt fin dag :o)

6 kommentarer
    1. God morgen;-)) (eller det er vel formiddag nå) hehe.. Så bra at du skal til fysio, håper du får løst litt opp slik at du får det bedre;-)) Eg har kasta meg på fjernhealing eg.. thiii.. nå skal eg prøve dette, så slipper eg og og gå og lure på om det virker.. hehehe..
      Ha en flott dag videre;-))

    2. Ja det er ikke greit.Bra at såret gror ,men blir det litt rødt og varmt,fram med ren grønnsåpevann(lunkent) 10 min før du tørker lett og bandasjere på nutt. Lykke til videre 🙂

    3. Allis:
      Fyren var rene torturisten jo…!! Akkurat nÃ¥ har jeg det ikke sÃ¥ godt, men det blir nok bedre tilslutt :o) Jeg skal oxo prøve meg pÃ¥ denne fjernhealingen jeg oxo, for jeg prøver alt jeg for Ã¥ bli bedre :o)

      Ha en fortsatt fin fredag :oD

    4. sisselfish:
      Takk for tipset, det skal jeg ha i tankene!! Kjøpte mer sterile plaster i dag, sånn at jeg har å skifte på med.

      Ha en fortsatt fin fredagskveld :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg