Fysioterapeuten har evnen til Ã¥ bli perfekte torturister……

Akkurat nå føler jeg meg helt bånn i bøtta….  Skuldrene og nakken min verker som besatt etter behandlingen hos fysioterapeuten i dag. Han satte noen nåler oppe i skuldrene mine, og jeg skal si at han traff de punktene han skulle.  Jeg har ganske høy smerteterskel, men jeg måtte virkelig konsentrere meg om å puste for ikke å jamre høyt.  Han presset på forskjellige punkter på nakken, halsen og hode…. det var heller ikke spesielt godt.

Jeg viste jo at det ville bli ille etter behandlingen, men jeg hadde jo glemt akkurat hvor ille det ville være… Sånn vil det være de neste gangen oxo, men så vil det gradvis bli bedre.  Jeg fikk time igjen allerede på mandag, så jeg regner med at vi skal ha to timer per uke.  Sånn må det nok være for at det skal ha noen virkning.

Fysioterapeuten, Jan Vidar, var en veldig behagelig person som det var lett å prate med, og jeg slappet helt av mens jeg var der. Tenkte mye på det før jeg gikk dit, hvordan han var…. for jeg har vært hos flere fysioterapeuter opp igjennom åra, og ja de er flinke i jobben sin, men ikke spesielt god med å komunisere med pasientene sine. Det er like viktig som selve behandlingen!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg