Hvor nydelig er ikke en sovende pus…

Måtte bare ta bilde av Vinja i sta…..  Hun hoppa opp i sofaen til meg lå seg godt til rette, men det tok litt tid innen hun fant ut hvilken vei hun skulle ligge.  Da hun endelig fant ut det, sovna hun inn og jeg kunne ha rivd ned stua uten at hun hadde våknet.

Når hun ligger sånn så elsker hun at jeg masserer bakpoten hennes… da slapper hun helt av å maler kjempehøyt en stund før hun blir helt borte.  Jeg syntes potene dere er så nydelig… kanskje jeg har en potefetish, hehe!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg